Tamborlapa


Iegādājos tamborgrāmatas

Kad man sagribējās notamborēt ko skaistu, krāsainu un Latvijas interneta portālos neredzētu, nolēmu iegādāties dažas specializētas tamborēšanas grāmats interneta veikalā The Book Depository, kurā piegāde, starpcitu, visā pasaulē ir bezmaksas. Izvēlējos man šobrīd interesējošākās tēmas, atradu grāmatas un pasūtināju. Un jau pēc 10 dienām savā pastkastītē saņēmu šādas grāmatas:

1. 200 Crochet Blocks for Blankets, Throws and Afghans – šī man likās lieliska grāmata ar idejām un paraugiem 200 dažādu, bet izmērā vienādu kvadrātu tamborēšanai, kurus var veidot kā sedziņas, galdautiņus, pārvalkus, dekorus u.tml. Vēl neko neesmu izmēģinājusi, bet tas ir manos tuvākajos plānos😉

2. Little Crochet: Modern Designs for Babies and Toddlers – tā nu ir sanācis, ka pēdējā laikā vairākkārt jādodas ciemos pie radu un draugu jaundzimušajiem un jau drīz būs jādodas atkal. Ejot raudzībās, gribās uzdāvināt ko pašdarinātu un mīļu, tādēļ iegādājos šo grāmatu. Izmēģināju un man tā ļoti patīk – ar krāsainām bildēm, skaidriem aprakstiem un shematiskajiem zīmējumiem.

3. Learn to Crochet Socks – tā kā adīt zeķes man pavisam nepatīk, tuvojoties rudenim un ziemai, ļoti gribu izmēģināt kādu zeķu pāri notamborēt. Varbūt, ka tamborēts zeķes papēdis man padosies vieglāk un beigu beigās zeķes būs lieliskas dāvanas mīļajiem aukstajos gada mēnešos🙂


Komentēt so far
Komentēt



Komentēt

