Tamborlapa


Sildi mani, zeķīte!
03/12/2011, 14:27
Filed under: Tamborējumi, Zeķes | Birkas: , ,

Tuvojoties Ziemassvētkiem, sāku domāt par mīļām un siltām dāvanām saviem tuviniekiem.

Tā kā jau biju iegādājusies grāmatu zeķu tamborēšanā, nolēmu izmēģināt savu pirmo tamborēto zeķu pāri uzdāvināt vīriņam. Varu teikt, ka zeķu tamborēšana ir pavisam vienkārša un ātra – tas man aizņēma tikai divus vakarus. Un, ja atceros, ka zeķu adīšana (īpaši papēdis) man pavisam neiet pie sirds, tad tamborēšana ir tīrā bauda🙂

Ar nepacietību gaidu, kad pēc kādas nedēļas man atkal pārādisies laiks rokdarbiem, tad ķeršos klāt pie nākamo zeķu pāru tamborēšanas.


2 komentāri so far
Komentēt

No kurienes ir jāsāktamborēt zeķe, no purngala vai n augšas?

Komentārs by Samanta

Es tamborēju pēc grāmatas Learn to Crochet Socks un tur ir jāsāk no augšas, noslēdzot ar purngalu. Taču iegādājos arī grāmatu Tamborēsim zeķes un tajā apraksts ir pilnīgi pretējs, kas mani pārāk nesaista.

Komentārs by saxstyle




Komentēt

