Tamborlapa


Siltu pončo dāvanā!
30/10/2012, 21:53
Filed under: Dāvana, Pančo (pončo), Tamborējumi, Ziemai

Ieraugot manu iepriekšējo tamborēto pončo, vairākām radiniecēm acis iemirdzējās un arī sagribējās kaut ko līdzīgu. Tā pa šo laiku esmu pabeigusi vēl divus jaukus un siltus pončo, kuri kļuva par lieliskām Vārda dienas dāvanām.

Otro, kurš redzams zemāk, pabeidzu nesen un tamborēju pēc nedaudz cita parauga, izmantojot krietni smalkāku dziju un ieguldot vairāk pacietības. Noskaidroju potenciālās īpašnieces vēlmes attiecībā uz krāsu toni un ķeros pie darba pēc tam, kad internetā atradu šādu burvīgu aprakstu. Jāatzīst, ka dziju izmantoju nedaudz vairāk kā minēts aprakstā, jo man gribējās pončo garāku.

Rezultāts man patīk! Un kā Jums šķiet?


2 komentāri so far
Komentēt

Kā atrast shēmas tamborējumiem?

Komentārs by Matilde

Blogā ir sanācis ievietot tikai dažas shēmas, kuras esmu latviskojusi. Ja tādas ir, tad tās ir pievienotas klāt pie raksta. Ja nē, iespēju robežās esmu norādījusi apraksta shēmas avotu (saiti, grāmatas nosaukumu).

Komentārs by saxstyle




Komentēt

